Oğlumun isteğini yaptım diye niye kötü baba oluyorum?

Oğlum 17 yaşında ve 5 arkadaşı ile beraber tatile gitmek istediğini söyledi. Ben de izin verdim. Normalde her kış kayak tatiline ailecek giderdik ama bu sefer arkadaşları ile gitsin dedim. Arkadaşları kayak tatili için 1 haftalığına amerika aspen coloradoyu seçmişler. Amerika bana uzak geldi ama bu hayatı bir kere yaşıyor bu yüzden izin verdim. Önceden ben de gittiğim için güzel yer biliyorum hem eğlenceli hem de güzel bir parkuru var. İzin verdiğimi duyunca annem başımın etini yiyor nasıl izin verdin çok rahat bir babasın. Çocuğuna kötü örnek oluyorsun filan dedi. Böyle bir şeye izin verdiğim için kötü müyüm?

Oğlumun isteğini yaptım diye niye kötü baba oluyorum?
Cevapla