Hiç arkadaşım yok beni anlayan dışarı çıktığımda bile yanıma çağıracağım kimse yok napıcam?

Merhaba arkadaşlar psikolojikman çok yıprandım yıllardır aynı şekilde hiç arkadaş dost diyebileceğim kimse yok bunda en etkili şey babamın memur olmasından dolayı sürekli olarak yer değiştirmemiz çünkü birilerini tanımaya fırsat bile kalmıyor doğru düzgün kimi yerlerde de insanlar sadece yıllardır mahallesinde oturandan başka herkese soğuk o yüzden o tarz insanlarla tanışmak bile mümkün olmuyor ne yapmalıyım ben kendimi bildiğim bileli aynı şekilde sürekli ya tanımadıkları için dışladı insanlar ya da aralarına almadılar bu da zamanla benim iletişim gücümü zayıflattı sanırım insan yalnız kalınca iletişim yetkileri zayıflıyor ister istemez şu an insanlarla konuşacak konu falan da pek bulamıyorum artık birde köy gibi bir yere taşındık ne yapıcam ben yaşıtlarım gibi bir yerlerde oturup sohbet muhabbet çay kahve ne bilim cidden içimde kalan çok şey var bana yardımcı olur musunuz psikolojim günden güne tükeniyor 😔
Hiç arkadaşım yok beni anlayan dışarı çıktığımda bile yanıma çağıracağım kimse yok napıcam?
Cevapla