Hiç arkadaşım yok içimi dökecek kimsem yok peki nedeen :(( ?

Bazen dışarı çıkıyorum cafelere sokaklara bakıyorum herkes yanında arkadaşıyla oturmuş sohbet ediyor gülüp eyleniyor bense usulca yanlarından geçip gitmek zorunda kalıyorum, benim arkadaşlarım hep sırtımdan vurdular bir tane oturup dertleşicek içimi dökecek kimsem yok çok bunalımdayım çok yaşayan bilir sadece 😔😔
Hiç arkadaşım yok içimi dökecek kimsem yok peki nedeen :(( ?
Cevapla