7 yıllık sevgilimin yurt dışına gidip imkanları görünce benden soğudugunu düşünüyorum. Sizce doğru mu?

Benim 7 yıllık sevgilim var, kendisi yurtdışında 2-3 ay staj yapmaya gitmişti. Gelmeden bir hafta önce Türkiye’ye döneceği için aşırı üzgündü durmadan oradaki arkadaşlarını ve orayı çok özleyeceğini söylüyordu, beni göreceği için mutlu olduğunu gösteren tek bir kelime etmedi. Geldikten sonra davranışları aşırı değişti, önceden davranmadığı şekilde davranmaya başladı, yani özlemsizliğini ve sevgisizliğini, değiştiğini net bir şekilde hissedebiliyorum. Yurtdışında mı çalışmayı düşünüyorsun diye soruyorum üç kere kafam çok karışık hayırlısı diyip geçiştiriyor. Benim işim yurtdışında yapılabilecek bir iş değil. Benim kanaatimce kendi kafasında yurt dışı ve benim aramda tercih yapmak zorunda kalıyor. şu an 3 gündür konuşmuyoruz, konuşmayalım dedim. Normalde ısrar ederdi hayır derdi konuşmak isterdi. Şu an 3 gun oldu tek bir mesaj yok. Ne düşünüyorsunuz olay hakkında?
7 yıllık sevgilimin yurt dışına gidip imkanları görünce benden soğudugunu düşünüyorum. Sizce doğru mu?
Cevapla