Ben Fransa'da doğdum büyüdüm Türkiye'ye akrabalarımızı ziyarete geldiğimizde eşimle görüp tanıştık eşim avukat Bizim Türkiye'de bir hukuk problemimiz olmuştu öyle tanıştık evlendik bana ailesini bir trafik kazasında kaybettiğini söylemişti Ben de Fransa'da büyüdüğüm için pek araştırmadım geçenlerde bi akrabasıyla imiltifat olmuştu öğrendim ki eşim 5 yaşındayken babası evi terk edince annesi üzüntüden intihar etmiş eşim bir süre akraba yanında ve bi sürede yurtta idare ederek büyümüş birsüre hastanede yatıp tedavi görüp yıllarca da ilaç kullanmış onu gerçekten çok ama çok seviyordum hiçbir problemimiz yok ama 3 ve 5 yaşında iki kızım var onları psikolojik tedavi görmüş ilaç kullanmış bir baba ile büyütmek istemiyorum kızlarımı alıp yurtdışına dönmek istiyorum giderken eşime mektup bırakmayı düşünüyorum yoksa Fransa'ya gittikten sonra telefonda mı durumu bildirmeliyim biz gittikten sonra eşimin dağılıp kötü olmasını istemem ona en az nasıl hasar verirse öyle ayrılmak istiyorum ne önerirsiniz
Güncellemeler
+1 yıl
Bir yardımcı olun lütfen
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer