AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
134Cevap
Yoo hiç girmedim bugüne kadar hiç aklımada gelmemişti :)
Evet grdm. Bıan kafam dalmiş alışveriş merkzndeyken😊
bir kere girdim yanlisikla sillik bana demeden sikayet etti cok kizdim mal :)
girmedim ama girmeye zorlandım bide yanından geçerken içeri bakmşılığım çoktur :D
ben girdim ya ama yanlışlıkla oldu tam çıkıyodum kızlar gördü çığlığı bastı döveceydiler valla canımı zor kurtardım :DD
Girgim tabi kpss sınavı vardı sınavdan önce gitmem gerekti bulundugum katta kızlar wc si vardı boştu bende hemen girdim çıktım :)
Cafelerde falan 1er tuvalet oluyor genelde erkek doluysa bayana girerim. Karsilassak da sorun olmuyor
Laboratuvar temizliği için paspas suyunun değişmesi gerekiyordu. Erkek tuvaleti kapalıydı bende kadın tuvaletine girmiştim. Ama tabi kimse yoktu :D
askerlere bayanlar tuvaletini temizletirken askerin biri çöp kovasından kanlı ped almış gelmiş bu ne diye bazı bölgenin insanları da böyle olabiliyor tabi :)
Girdim ve onlarda pisuvar olmadigini ogrendim oafkasfasasdf
Evet özellikle kapılardaki o ilginç yazılar dikkatimi çekti:)
Cami çıkışı erkekler tuvaleti tıka basaydı mecburen girdim yoksa zevk işi değil :)
lisede kızlar tuvaletinde sigara içerdim kızlarla.
orayı basmıyodu müdür muavini.
erkekler tuvaleti doluysa dalarım. sosyalleşmiş oluruz hem:D
evet hatta arkadaşa demiştik nereye işicez lan. biz die :D pisüvar aramıştı k:DasDa
yanlışlıkla spor salonunda soyunma odasına girdim :/
Sevişmek için evet, işemek s*çmak için hayır diyorum..
Kızlar tuvaleti hep daha temiz olurdu ondan arada kullanırdım ya :D
ilkokulda çıkmazdım kızlar tuvaletinde lisede biraz daha azaldı sımdı oyle bir durum yok :D
arkadaşım yüzünden :( onu takip ediyoudum elimde telefon vardı önüme bakmadım o malla beraber girdik yanlışlıkla arkamdan bir bayanın gelmesiyle yanlış yere girdiğimizi anladık :( utanç vericiydi
Evet ama farklı yerlerdeydik aramızda duvar vardı. :D
Bir avm de kusmuştum bayanlar tuvaletinin tam ortasın yanlışlıkla bir girdim :)
Okulda nöbetçiyken hoca içerdekileri gir çıkar demişti öyle girmiştim :)
Meraktan değil ama altıma işememek için çok girdim.
Ortaokulda kızlar tuvaletinde duvara adımı yazmışlardı ona bakmak için girmiştim. O. o
Ne yalan söyliim kafam iyiyken yanlışlıkla girmiştim
Bikere yanlislikla girdim yasli teyzenin birinden dayak yiyodum azdaha
Evet, ünide girerdim ve kızların ne kadar kaşar olduğuna şahit olurdum. Yok prezervatifler yok gebelik testleri yok kanlı donlar... İğrendim sizden. . s
Merak tan deyil bayanlar temiz kulandigi icin giriyorum
Kazayla wc den cıkıp cıkıs dıye acık kapıdan kızlar wc e daldım :D nasıl cıktıgımı bılemedım
Kızlar tuvaletinde sabun yoktu diye girdim ama kötü olan erkekler tuvaletinde de sabun yoktu.
Erkekler tuvaletinde sabun olmaz zaten, çok temiz insanızdır (!) Hemen bitiririz.
Ben de öyle düşünmüştüm.
Oha diyorum
erkekler bayana
bayanlar erkeğe girmiş resmen
Kadikoyde barda kiz iceri almisti beni
Gerisini sorma
gırmedım ama ıtıldım kanks
Aynı şey kanka:D
evet gırdım :) barda kafam guzelke kızlar wc sıne gırmısım klozettı sperm bulastırdım oturma yerıne snrasında noldu bılmıyorum :)
Yanlışlıkla sıçmıştım bile =(
bir kere karıştırmıştım :DD off off
ne oldu peki
:D nolcak. sadece içeri girmiştim. uyardılar burası erkekler tuvaleti diye :DD
uyarmasalar ne yapacaktın peki? erkekleri görür görmez çıkman gerekirdi
eğer tuvaletin içindeysem utanır saklanırdım. :D kapıya vurduklarında erkek sesi yapardım heralde :DD
ya seni gördüklerinde şeylerini gösterselerdi
yok deve :D ama öyle olsaydı çığlık atar kaçmmaya çalışırdım. bir yandan da dua ederdim. ya o değil de nerden geliyor aklınıza böl sorular :DD
ben erkekler tuvaletindeyken kadının biri içeri girmişti 8 yaşlarındaki oğluda tuvaletteydi. tabi ben pisuarı kullanıyordum. utandım kadın utandığımı görünce çıkarken bana okadar küçük ki birşey gözükmüyor merak etme dedi ve gülerek çıktı.
ayy inanmyom :DD sen de bir daha pisuarı kullanmazsın :DASDD
başta öyleydi elimde metre ile her gün ölçüyordum boyunu ama o takıntılardan kurtuldum. içeri bir bayan girse artık direk gösteriyorum
zaa :D
yine bir kere kızın biri girdi fark etmedi de beni başta bende direk gösterdim. kız beni görünce ne yapıyorsun salak dedi ve şeyine tekme attı. ben yerde kıvranırken o küfür ede ede dışarı çıktı
iyi yapmış ama kaşınmışsın. D ne bekliyodun :ASDD
çığlık atıp kaçmasını bekliyordum ama buda çok ağır oldu. 2 gün ağrısı geçmedi. yine ucuz yırttım kız daha beterini de yapabilirdi
bir daha olsa yine aynısını yapar mısın
içeri girene göre değişir. sana böyle bir şey yapsan ne yaparsın
çığlık atar kaçarım :/
bende böyle beklerim tekme attan oldu. bir kız arkadaşa bunu anlatmıştım. kız bana az bile yapmış ben olsaydım ya sigara basardım orana ya da gider bıçak alır gelir ve kökünden keserin o küçücük pipini demişti
tövbe tövbee... bence senin sonunda olucağında o
:( neden ne böyle düşündün ki. şeyimden ne istiyorsunuz benim
l*n bir git :DD
Yanlışlıkla girmiştim ay çok kötü birşey
Ahahha geçmiş olsun :D
Saol ama hala travmayı atlatamadım
Ahahaa zor :D
Erkekler tuvaleti adam yemez.. :D (korkunç anlatmışsın :D)
Korku filmi gibi :D
Korku filmi gibiydi çünkü
neden
Olay sırasında adamın biri tuvaletini yapıyordu da ondan
tuvalette yemek yiyecek hali yok ya.. ne gördün ki bu kadar kötü
Unutmaya çalışıyorum lütfen Hatırlatma
geçmiş olsun o zaman
Saol
Girmedim ama hep merak etmişimir :D
insanın başına ne gelirse ya meraktan ya taraktan... ne var bu kadar merak edilecek
Laflarına dikkat et o tarağı ağzına veririm senin.
sen bana sarak ben senin azına y. a. r. r. a. k veririm
Acıyorum sana. Konuşan Bamya...
ama işlevi var yetmez mi sana 22 cm
senin ağzına büyükdür rahat alır kendine sakso çek madem.
o dediğin fiziken imkansız. ama ben sana sen bana karşılıklı yapabiliriz o işi
Gerçekten sıktın artık seninle muhattab olmuyorum istediğini yaz. Kendine kendin gibi 10 gömlek düşük olan birilerini bul...
Tek Aşk!
G❤️L💛T❤️S💛R❤️Y
Meraktan değilde yanlışlıkla girmiştim
ne oldu peki
Geri çıktım bişi olmadı
ii kimseyle karşılaşmadın mı
Yok allahtan herkes dersteyti o degil ben çıktım o zaman sevdiğim çocuk girdi tuvalete asddsa
ee seni gördü mü tuvaletten çıkarken
Yok görmedi
buradan çıkan sonuç sen tuvalette onu görmek istemişsin
:D:D
He başka yer kalmadıydı
ne bileyim belki görmediğin bir yerini görmek istersin sonuçta sevdiğin onu her haliyle sevmelisin. tuvalette de göreyim demişsindir.
Başka işim yok çünkü
insan sevdiği insanın her halini bilmek ister. bu iş değil yapılması gereken sey
Girdim sevgilimle kavga etmiştik orda
Sarhoşken girmiştim. Girmemle çıkmam bir oldu..
Sevişmek için evet :D
İlkokulda zorla sokarlardi pislikler be :)))
Yanlislikla girdim ya rezillik :S
Meraktan değil zorunluluktan girdiğim oluyor.
Hayret fetişciler yok ortalıkta
:D:D
girdim 6 yaşındayken annem le :/
Yanlışlikla oldu :/ :D
ters bir durumla karşılaştın mı ya da görmemem gereken bir şeyle
Yok hayır olmadı
ii şanslıymışsın
Yanlisla girdim dikkatsiz idim
he ya oldu bir ara yanlıslıkla hemen cıktım :/
ee içeride erkekler karşılaşmadın mı
girdim ama girmez olaydım
neden
heryerlerini grdüm aptalların
Yanlışlıkla girmiştim asdnmsglş
Temizlemek için girmiştim
Zorla itilmiştim okuldayken :D
Beni kızlar tuvaletine kilitleyip dövmüşlerdi
ohooovv ahahaha :D
evet hastahane acilindeyken bir kere gitmiştim.
Daha dün akşam girdim
çooook girdim :D ama heç kız göremedim
evet öyle bir hatam olmuştu; lisede.
sebeb
ilgilendiriyor mu?
sordum sadece maden bu konuda konuşmak istemiyorsun neden cevap yazıyorsun
neye cevap vereceğimi size mi sormalıyım? uzaklaşın.
terbiyenize hayran kalmadım.