Açıkçası ben girmedim.
Evet.
Hayır.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evet hiç unutmam o anımı. Sene 2008 😅 o zamanki adı ile OKS'ye girecektim. ( ortaöğretim kurumları sınavı) sabah erken geldim okula. Çok su içmiş olmam lazım ki fena sıkıştım ama bahçede tuvalet yoktu. Yakında gidebilecek bir yer de bulamadım. Neyse içeri almaya başladılar. Hemen koşarak tuvalete gittim. Elimi yıkamak için lavaboya gelince kizin biri aynanın karşısında üstünü başını düzeltiyordu. Bu ne yapıyor burda ya deyip hızlıca çıktım tuvaletten. Sonra gözlerimi kapatıp arkama döndüm ve tuvaletin kapısına bakayım dedim. Meğer kızlar tuvaletine girmişim. Bunun stresi ile hızlıca sınıfa yönelirken iki dk sonra o kızla aynı salonda sınava gireceğimi gördüğüm an kafamdan kaynar sular döküldü resmen😅
Cevap
9Cevap
Biri şakasına tabelayı değiştirmişti bir kere. Evet bu yüzden girdim. Anormal bir durum olmadı.
Girdim ama yanlışlıkla değil çünkü altıma işiyecektim
Lisedeyken dalgınlıkla girdim bi kere kız lavabosu sandım katları karıştırmışım jdndmsmd
Orta okulda oglanlari dovmek icin kovalardik tuvalete kacarlardi o zaman bi kac kez girmisligim var ama yanlislikla diil🤷♀️🙈
Sarhoşken salonu tuvalet sanıp az daha yapıyordum, babam tokat atınca kendime geldim tuvalete gittim
Girdim ama kimse yoktu
İlkokulda bilerek giriyordum slslsks
yanlış yere girdim...
çoook ;)
Avmvde tuvaletlerimizde görmeyim ama dkdjdjd
yeeaah ;)
Çufçu Çufçu sjsjjssjsj
Evet malesef
Evet
Girdim sinemada hemde
hayır mal deglız
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?