Nerede bu sitenin pembiş üyeleri? 😄
Hiç yanlışlıkla karşı cins wc'sine girdiniz mi?
Nerede bu sitenin pembiş üyeleri? 😄
Yanlışlıkla değil bilerek girdim. Kpss sınavına girdiğim yerde tüm kadın tuvaletleri doluydu. Erkek tuvaletleri bomboştu. Erkek idrarı çok aşırı keskin kokuyormuş onu anladım öğüre öğüre çiş yaptım. Girmek zorundaydım girdim. Erkek de vardı. Ben girince sıradan diğer kızlar girdi. Bu sefer erkekler ya ama olmaz ki ya falan dediler kızlarla dolunca ama s1ktir edin dedim girin. Bazı durumlarda topluluğun içinde ilk kıvılcımı çıkartmak güzeldir. Sonra arkamdan bir sürü kadın girdi. :D :D :D :D
Girmedim de petrolde çalışırken kadının biri yaşlı dedesinin elini yüzünü yikamak için erkekler tuvaletine girmişti sanırım dedesi erkek olduğu için kadinlar tuvaletine sokmak istemedi ben de kabinde çişimi yapıyodum rahat rahat epey de ses çıktı kabinden bi çıktım kız var utanmistim
Kızın orda olduğunu bilsem ses çıkmasın diye klozetin yan tarafına doğru işerdim, Ben direk hayvan gibi işedim muhtemelen duymuştur yer yarilsa da içine girsem dedim o an :D
Cevap
22Cevap
:D Hiç girmedim ama giren kız gördüm az dikkat edin yahu jdfsk
Dikkatliyimdir aslında, kadın erkek lavoba girişlerini 1 kapıyla sağlamışlar, ben kadın ibaresini gördüm daldım, 1 adım attım kaçtım hemen
:D Sağlık olsun bundan sonra daha dikkatli olursun.
Akıllandım artık, düşmem birdaha. 😄
:D :D
Ben bilerek girdim 😂 baktım yer yok erkek wc de gizliden kadınlar wc ye girdim. 😂 😂 😂 Napımm
Kadınlar bölümü iyi, kapalı kapılar ardında.
Erkekler sıraya dizilmiş, aman tanrım dedim ajakajss
Ben de kpss'ye girdiğim üniversitede girdim erkekler tuvaletine. Kadınlar tuvaleti upuzun kuyruk vardı. Baktım erkekler tuvaletinin önü in cin top oynuyor girdim içeriye. Benim arkamdan kadınlar da girdi. Sonra tekrar girdim. Bu sefer erkekler vardı. Erkekler el yıkıyordu hiç şeyimde değil. ama el yıkamaya girmedim doluydu. Onu başka bir kadınlar tuvaletinden hallettim.
Olsaydın ne olurdu ki?
Puhahahahah aha 😂
İçeri girdiğimde erkekler üfleyip püflüyor. Dedim oğlum yapacak bir şey yok, hacet giderdik çıktık dedim. Hayret bir şey ya diyorlar arkamdan, cık cık cık diye cıklıyorlar. Erkek idrarı aşırı keskin kokuyor.
Kurbanlık koyun gibi değil mı? 😀 Evet, aşırı alkolluyken kapıyı acmamla kapatmam bir olmuştu.
Benim kafam yerindeydi 😄
Gerçekten yerinde miydi? 😀 Alkollü olmasan bile bildiğin dalgınmışsın ya 😀
Evet yaa dalgındım.
Tek amacım sessiz bir ortamdı aslında, düğündeydim.
Lavabo sessizdir diye düşündüm, erkekler tarafında buldum kendimi.😄
Zaten hep merak etmişimdir nasıl bir yer olduğunu, canlı canlı tecrübe etmiş oldum.
İnan bana merak edilecek türden bir yer değil. Kötü bir tecrübe olmuş😅 Düğünlerde sessiz olan tek yer otopark sanırım. Bir sonraki sefer orayı dene.
Uzun bir süre düğüne gitmem artık😄
Oldum olası sevmediğim bir şey zaten. 😀 İnsanlar neden piste çıkıp oynuyor? Oturanlar neden gözlerini dikmiş onları izliyor? Çocuklar neden amaçsızca oradan oraya koşuşturuyor? 😀😀 Geçen ay kuzenimin düğününde aldım ben dozumu. Gideceğim sonraki düğün muhtemelen kendi düğünüm olur 🙄
Bütün saydıklarını birebir yaşamış olmam 😄
Beni de çağır düğününe, halay çoğunlukla olsun ama, bıhtıh roman havasından yaaağ😄
İstemsizce üzüldüm bak senin için. 😀Bizde Zeybek ve harmandalı ağırlıklı oluyor. Ama halay başı olacaksan halayı uzun tutarız ayipsin. 😀
Nerelisin?
Halat başı olurum, Ankara ve Kırşehir havasını severim.
Zeybekten ve roman havasından anlamam 😄
Bir yanım Çanakkale, diğer yanım Fethiye. Sen nerelisin? Bizde zeybek ve harmandalı olmazsa olmaz. Küçük yaşta öğretiyorlar. 😀 Ankara havalarına aşinaysan kaşık havası oynarız seninle. Üniversitede ev arkadaşım katıksız Sincan bebesiydi. 😅 Bana da bulastirdi onu.
İzmirde yaşıyorum ben, roman havasından muzdaribim 😄
Hadi ya? Nasıl zeybek olmaz sende ya? 😀 Roman havasını oldum olası sevmem, erkeğe de yakıştırmam yani. Çok bir esprisi de yok hani neden bu kadar şey yapıyorlar bilmiyorum.
Erkekler güzel oynuyordu sjsjsj.
Zeybeği hiç denemedim, az çalışsam yaparım.
İçanadolu bebesiyim ben, varsa yoksa halay bizde.
İzmir'de yaşıyorum dediğinde İzmir'li sanmıştım. Şaşkınlığım ondandi pardon. Cinsiyetçi birisi değilim ama zeybekte kadının pek bir rolü olmuyor. Erkek olsaydin bakalım bu kadar rahat konuşabiliyor muydun? 😀 Ne bileyim roman havası bana göre değil ya, bir erkeğin en kıvrak hali kaşık havasında olmalı bence. Varsa yoksa halay deyip geçme, kaşık havaniz var sizin. 😀
Kaşık yok bizde sadece halay var.
12 saat halay çekebilen insanlarız biz😄
Yavaş başlayıp sonradan kopan damat halayina güzel eşlik ederim. Ama yok üç ayakmis yok ağırlama halayiymis falan hiç bilmem. Çalmaya başladığı zaman usulca otoparka yönelir sigaramı içerim. 😀
12 saat halay demek? Saygıyla önünüzde eğiliyorum üstadım. 😀 Sizin bir de laz versiyonunuz var. Horonu 12 saat çekip geceyi hastanede geçiriyorlar 😀
Yok 2 saatte yoruluyorum ben yarım saat mola veriyorum 😂
Düğününe gelicem sjsjsj
2 mi saat? Sen saat konusunda epey ciddisin sanırım. 😀 Yahu ben 15. dakikada yedek kulübesine bakıp beni değiştir işareti yapıyorum 😀 Gel tabi ya beklerim, ben beklerken seni de biraz bekleteyeceğim kusuruma bakma. Malum düğün yapabilmem için bir gelin gerekiyor 😂
Yaşlanmamıza ve paslanmamıza müsaade etme.
30'u aşmadan bu işi bağla sjsjsj.
Ben çağırırdım fakat, epey geç kaldın ajajajsn
An itibariyle tam 10 ay 8 gün sonra 30'u aşacağım. Bu sürede mümkün değil 😀 Ben anlamam, bir daha düğün yapın. Arizona kertenkelesi gibi pistinize atmak istiyorum kendimi. 😀
Kendi düğününüze atılınız bayım sjsjsjs.
Ve aman tanrım 😄 30 yaştan sonra nasıl yaşanır hayal edemiyorum.
Hayat 30da bitmeli bence.
Şunun surasinda 30'una ne kaldı ki? Bekleyip göreceksin nasıl yaşandığını. 😀 Ama 29'dan 30'a ilk geçtinde acayip garipsiyor insan. Birisi yaşını sorduğunda ağız dolusu 30 demek.. 😅 Kendi düğünümde olmaz, herkes tanıdık olacak. Utanirim 🙄 Gel şu hayatın bitme yaşını 45'e bağlayalım. Bak Galatasaray bu sene geleceğe yatırım yapıp genç oyuncularla doldurdu takımı. Şöyle 3-5 sene lige ambargo koyuşlarını izleyebilelim en azından 😀
30'a 5 yılım var sjsjsj.
Kendi düğününde oynamıycan ne zaman oynuycan.
Ben de cimbomluyum 😂
45 olmaz 56'ya bağlayalım 😄
Pek bir şey kalmamış. 25 yaşım daha dün gibi geliyor. Bu cümlenin ardından hey gidi hey demesem olmaz sanırım 😝😀 Kendi düğünümde efendi efendi zeybeğimi, harmandalimi oynar otururum. Fazlası beni sıkıntıya sokar. 😅 Şimdi şöyle bir düşündüm, otoparka sigara ve alkol içmeye de kaçmayacağim sanırım. Durduk yere strese girdik iyi mi 😝 Bu arada yanlış anlama ama gayet ponçik ve normal bir insana benziyorsun. KS'nin hali de ortada. Ne işin var senin burada? 😀
😂Madem otoparkta içki içiliyor beni ne diye sessiz olur otoparklar, orta git diye yolluyorsun sjsjsjs.
Can sıkıntısı işte bee 😂
Ne yapiyim, sorular cevaplar güzel vakit geçiyor.
Yok, o boku bir tek ben yiyorum. Henüz otoparkta içenine denk gelmedim. 😀 Tamam can sıkıntısı falan ama ne bileyim. Ne kadar zamandır buradasın bilmiyorum ama alkoliklerle dolu otoparklardan daha sıkıntılı burası. 😀
Yeterince uzun bir zamandır buradayım 😄
Süper sorularım var, açıktan gelmezsen gizliden gel sjajajfjsj
Hadi ya? Yine şaşırdım. 😀 Gizlilik takıntım yok, açıkta gelirim senin sorularına. Düğünunde Arizona kertenkelesi olacağım demişim, sorunda açığa çıkmaktan mi korkacagım 😀
😄Ben de senin sorularını ziyaret edeyim sjsjaj
Benim sorum yok. 🙄 Varsa da kaç yıl önce sordum hatırlamıyorum. 😀 Ben genelde sorulara görüş yapıp sorana soruyorum.
Soru sormadan bu sitenin tadı çıkarmı hiç 🙄😏
Günde 5 soru soruyorum, daha olsa soracağım sjsksk
Açıkçası soru sorsam da pek bir tadı olduğunu düşünmüyorum sitenin. Arada muhabbeti hoş birisi denk gelirse ne mutlu. 😀 O geceki nöbet akıp gidiyor. Yoksa yok yani. Bir de alacağım cevapların beni tatmin etmeme ihtimalini düşünürsek hiç gerek yok sormaya. 😀
Çoğu zaman öyle oluyor.
Bir soru soruyorum çıldırıyorum.
Genel olarak sorduğum soruyu neden şahsi algılıyorlar, saldırıyorlar anlayamıyorum. 😄
Çoğu insan kendini güzel ifade edemiyor, büyük bir sorun bu, hepimize yansıyor.🙄
Bana göre güzel benim sorularım😄
Sorularımda goygoyu severim, belli kurallarım var, uyulduğu takdirde sorun yok. 👍😄
Fazlasıyla iyimsersin. 🙂 Mevzu insanların kendilerini ifade edememeleri değil. Ya salakça xper kasmaya çalışıyorlar ya da beyinleri olması gereken yerde değil. Soruların hakkında tek sorundan yola çıkarak yorum yapamam ama muhabbetinin aktığı aşikar. 😀 Karşı cinsin tuvaletine girmekten düğündeki otoparkta sigara içmeye oradan da yöresel oyun havalarına geldik. Ne zaman geldik? Nasıl geldik? Onu da bilmiyorum 😀
Kural konusuna gelecek olursak, karşındaki kişinin insan olduğunu bilmesi ve saygıyı elden bırakmaması yeter gibi sanki? 😀 Fazlasını bu platformda beklemek hata olur sanki.
Xper kasma konusunda haklısın.
Toplumsal bir soru soruyorum tek kelimelik cevap, evet, hayır, olabilir, olamaz.
Sanatsal bir soru soruyorum, tek kelimelik cevaplar.
Kültürel bir soru soruyorum tek kelimelik cevaplar, çıldırıyorum ya😄
İnsanın hiç mi söylecek fikri olmaz.
Güzel oldu, vakit güzel geçti.
Memnun oldum, teşekkür ederim 😊🙏
Söylediklerin, soru sormama sebeplerimi haklı çıkartır nitelikte. 😀 O kısa cevap verenlerin çoğu soruyu bile okumuyor. Fazlasini beklemek hata olur. Ben de memnun oldum ve teşekkür ederim. (Veda konuşması mı bu tam anlayamadım 🙄) 😀
😂Sabah oldu uyumuycan mı artık?
İşteyim şu an 🙄 Saat 8'de çıkacağım. Ama sen uyuyacaksin sanırım? 😀
Kolay gelsin.
Uyuyacağım aslında uyuyamıyorum.
Migrenim var, uyutmuyor 🙄😏
Bayılmayı bekliyorum 😂
Sana en acilinden sıfır ışık ve sıfır ses olan bir ortam lazım. Yoksa işin zor. 😀 Gün aydınlana kadar bayılırsin umarım. Yoksa daha da zor oluyor.
Ayrıca teşekkür ederim. 🙂
Rica ederim ne demek.
Umarım bayılırım 12 saat felan 😄
12 saat mi? E sen ömrünün yarısını uyuyarak geçirmiş oluyorsun. 😀 5-6 saatten fazla uyuduğum zaman dayak yemiş gibi uyanıyorum. Bir de hayatı kaçırmış olma hissini ekleyince fena oluyor. (Hayatı kaçırmadigim anlarda da koltukta pinekliyorum 😀)
Uyumaktan daha güzel hiç bir şey yok. 👍
Nickinde çok ilginçmiş.
İlk defa gördüm seni site de.
Hızlı yazdında harflerin sırasımı karıştı sjskslskzmsksk
Çok iddialı bir cümle oldu bu. Sana katılmıyorum ama saygı duyuyorum. 😀 Aslında çok eski üyelerdenim. Ayda 4-5 gün nöbete kalıyorum. Nöbette yapacak hiçbir şey kalmadıysa ve zaman öldürmem gerekiyorsa giriyorum buraya. Saracak bir şey yoksa hemen çıkiyorum. Karsilasmamis olmamız çok normal. Sen de gizliden ciksaydin, seni görüp görmediğimi söyleyebilirdim. 😀 Nickimin bir hikayesi var. Küçükken patates kızartması diyemiyordum. Katates pizartmasi diyordum. Üye olurken de hamburgeri gömmüş, patatesi tirtikliyordum. Aklima geldi yapıştırdim gitti. 😀
Süpermiş. 👍😴😴😴
Vay arkadaş, elalemin fenomenini sen sanıp yazdım.
Hahahah 😂
Hiç güleceğim yoktu sjajans
Acayip utandım. Takip edince takipte etmiş bulundum. Şimdi geri de çekemiyorum takibi ayıp olur. 😀
Ayıp olur aynen sjsjsj
Oda engel arar sjsjs
Her cumartesi oluyor mekanda sorun olmaz bir kere tokat bile yedim
illaki herkes girmiştir ben lisedeyken bilerek giriyordum
sen kesin iç anadolu kökenin aksaray ya da kırşehir onlar gibi konuşuyon dizilmişlermiş miş giderlermiş miş yaparlarmış mış
Oha 😄
neden oha dedin
Tahmin doğru.
yurtdışından sevgilim vardı 2 yıl çıktık ondan biliyom ama sözünüzde durmassınız hiç ve yalancısınız üstüne alınma
Hiç alınmadım canım, cümlede belirttiğin "siz" kısımlarını.
bazıları allahtan kokr diyor ama kendisi korkmuyor işte istesem yok edebilirdim onu ama yapmadım herşeyi yaktım kül ettim
Evet ve gelen adama yanlış girdiniz ayarı çekip geri göndermiştim
Çok iyiymiş sksks
Girdim ama çok pisti kadınlar tuvaleti ne ararsan var
Girdim çıkınca kadınlar tuhaf bakıyordu sonradan anladım
Girdim ama birde ciktim kiiii 😂
Benim de öyle oldu 😄
Nereye dizillmişler?😀
Hacet gidermeye 😄
Bokunu çıkarma
bilerek girdim ben :d
Hayır girmedim, girmek de istemem.
Hiç olmadı olmaz da inşallah
İnşallah.
Kötü bir durumdu, panikle çıktım.
Ay ben korkarım, hayır.
nasıl yani? dışardan gördün o zaman
Kapıdan bir adım attım, kimse farketmedi sanırım, panikle kaçtım.
Girdim
bilerek giriyodum genelde
Girdim
Girdim
Olabiliyo
Girdim neler yaptım birde 😂
girdimm
Evet 😊
Kesin yaşanmıştır
İnan ki.
İnandım canım zaten 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?