Annem küçüklüğümden beri beni hiç güzel sözlerle çağırmadı, saygı duymuyor. Sözlerim evde hiçe sayılıyor, ne yapabilirim?

maalesef ne annemden ne babamdan hep sosyal medyada gordugum gibi sevgi sozcukleri, sevgi sarilmalari ve bu gibi seyler gormedim. Evin ortanciliyim. Aslinda 2. Cocuk erkek istenmisdi ama ben kiz olarak dogdum. Annemin bir gun telefonda kurtaj yaptirmak isteyen arkadasina nasihat verirken "ben de istemiyordum, hatta hamileligimde agir piano bile tasidim cocugu dusurmek icin" dedigini duymustum universiteye hazirlandigim bir donemde. Cocukluktan beri kotu kufurler soylerdi sinirlenince. Kendimi bildim bileli beni hakli bulmaz, hakli olsam da doverdi, sesimi asla yukseltmeme izin vermezdi. Ona ragmen toplumda cok saygili sevilen pozitiv biri olarak kalmayi basardim ama evimde o destegi goremedim. Sadece onlarin dedigi yolla gitmeye zorlandim. Universitemi bile o secti. Ve baski yuzunden universite yillarimda bile pek eglenceli yerlere gidemedim. Giyimim kusamim denetlenirdi hep. Kapanmak istedim, karsi cikti ve asla izin vermeyecegini dedi. Benim ulkemde kapananlara tarikat gibi bakildigindan ve is bulmak gercekten cok zor oldugundan dolayi laflariyla kafami utuledi. Ask hayatima onay vermez, sirf zengin biriyle evlenmemi ister (hatta yaşlı boşanmış birini önerdiği bile oldu) oldu. Artik 21 yasim var calisiyorum ama az maaşlı. Hala kapanmak istiyorum ama insanin en buyuk destegi ailesi olur derler, ben bu destegi hic alamadim ve simdi de almiyorum. Iliskilerde guven sorunum var. Gercekten cok yiprandim ve artik bitsin istiyorum. Daha kotu ailelerde yetisenler oldu biliyorum ama ben artik dözemiyorum. Lutfen nasihat verin. Simdiden cok tesekkurler.♡

Annem küçüklüğümden beri beni hiç güzel sözlerle çağırmadı, saygı duymuyor. Sözlerim evde hiçe sayılıyor, ne yapabilirim?
Cevapla