Lisede dışlanıyorum kalbim çok acıyor kötü birisi ya da çirkin olduğum için mi dışlanıyorum?

Geçen dönem yine iyiydi insan yerine koyuluyordum en azından ilk dönem karne gününden aylar önce sınıftaki kızlar Kızılaya gidelim gezeriz demişlerdi bende taa o günden para biriktirmeye başladım kantin paralarımı falan biriktirdim karne günü akşamı iptal oldu yazdılar gruba ertesi gün karne günü işte benim okula giderken gittiğim bir kız var ben seninle gitmeyeceğim babam gelecek dedi 2 dk sonra neyse senle geleyim babam çıkışa gelir dedi evinin önüne kadar gittim hergün öyle zaten hepsi birbirine sarıldı falan bana kimse sarılmadı karneleri aldık fotoğraf çektirdik çıktık çıkışta hepsi bir araya geldi kimisi ben annemi bekleyeceğim dedi kimisi ben aşağıdan gideceğim dedi beni yolladılar ve galiba gittiler ben affettim yinede kırılmış olsam bile çünkü para biriktirmişim bayağı aileme yük olmamak için aç kalmıştım bu dönem okula başladık kimse benimle konuşmuyor bir şey yapmışım gibi dışlanıyorum çok çirkin hissediyorum derslerim ailebi problemlerden dolayıda düştü 96 olan ortalamam 85 oldu bu dönem bazıları sevindi bunu hissedebiliyorum safım falan ama o kadarda değil anlıyorum ama seslenmiyorum ya ne yapacağım ben kalbim çok kırılıyor

Lisede dışlanıyorum kalbim çok acıyor kötü birisi ya da çirkin olduğum için mi dışlanıyorum?
Cevapla