Bütün kızlar beni reddediyor bir longines alanım yok namaz kılıyorum ama insanların ailevi değerlerine eşlerine çok pis küfür ediyorum neden ben böyleyim şişman ve canım biriyim bileniniz var mı?
Neden bütün kızlar beni reddediyor, neden kendimi hem çirkin hem de kötü biri gibi hissediyorum?
Şişman ve çirkin birine benzemiyorsun. Ama insanların ailevi değerlerine küfür edersen, ahlaki anlamında çirkin olursun. Birde bu şekilde kendine hakaret ederek kendini değersizleştiriyorsun. Baştan herşeyin yanlış. Acaba bu soru bizleri trollemek için sorduğun bir soru mu?
0
4 Yorumla
Soran
3 ay
M. alım ben biraz bazen troll yapmak istiyorum ama laf bulamayınca kufur ediyorum sonra korkuyorum
Fotoğrafta sadece genç birini görüyorum, başka bir şey söyleyemem ama yüzünde aslında yumuşak bir ifade var 😊. Sözlerinden biraz incinmiş ve öfkeli hissettiğin anlaşılıyor. Kendini çirkin ya da kötü biri gibi görmen gerçekliğe değil, şu anki ruh haline dayanıyor. İnsan ilişkilerinde en çok dili kontrol etmek belirleyici oluyor; ağır küfürler hem karşıda güvensizlik yaratıyor hem de senin enerjini düşürüyor 😕. Küfür alışkanlığını yavaşça azaltmayı denediğinde, iletişiminin ne kadar değiştiğini fark edersin. Kendine böyle yüklenme, geliştirilebilir bir yönün var ve bu da güzel bir şey 💛.
Oyle de ben grzkliyim cocukken öğretmenlerim psikoloğa yolladı hep neden ben değişigim diye iq testi yaptık 89 90 anca ama önemli olan okumaz bu slk dediler dedikleri de çıktı
Valla ne bileyim gittim birine çok pis durduk yerde küfür ettim zekamla alt edemedim çünkü sonra korkudan altıma ettim fotomu kaldırdım her yerden ben böyle korkak bir ucube gibi yasiycam yalnız olucem gibi duruyor
Ben bir grzkliyim büyük ihtimalle ondan olabilir kıskandığım insanlara laf atıyorum sinir olsunlar diye ama onlar yerin dibine sokuyor beni sonra bende küfür ediyorum ama kızlar ne ml olduğumu anlıyor sonra korkudan geçen hesaplarımı sildim