Çok çirkinim ve etrafımdaki bütün kızlar niye guzel?

bütün kuzenlerim o kadar güzel ki sadece onlarda değil hep yakın arkadaslarimda kiskandiğimi düşünmeyin ama genelde yengelerim teyzelerim dayilarim bizi yan yana görünce boylarimizi karsilastıriyorlar ben 1.55 onlar 1.70 ve 1.80 arasında bıktım onlarla bulaşınca hep sevgilerimden bahsediyorlar kendimle barışık bir insan değilim ve şöyle bir karar aldım kimseyle ne bulusucam ne gorusucem
Çok çirkinim ve etrafımdaki bütün kızlar niye guzel?
Cevapla