Neden dışlanıyorum okulda çok çirkin olduğum için mi?

Ya önceden iyi davranıyorlardı bana şimdi hepsi bir tuhaf davranmaya başladı geçmişte bana sürekli çok tatlısın, yüzün çok güzel falan diyenler şimdi şeytansın, alnın yokki (yuvarlak kafalıyım alnım dar hande erçel estetiksiz hali ya da selena Gomez miranda kerr, türkan şoray gibi yuvarlak kafam alnım dar o yüzden) , ten rengin ruh gibi (kansızlık var biraz ayrıca baba tarafım sarışın onlara çekmiş ten rengim bunu diyen kız çok esmer bir kız) , boyun kısa (164 boyunda ,52 kiloyum) demeye başladılar. İsterseniz yaptıklarını anlatırım aşağıda?

Neden dışlanıyorum okulda çok çirkin olduğum için mi?
Cevapla