Ya önceden iyi davranıyorlardı bana şimdi hepsi bir tuhaf davranmaya başladı geçmişte bana sürekli çok tatlısın, yüzün çok güzel falan diyenler şimdi şeytansın, alnın yokki (yuvarlak kafalıyım alnım dar hande erçel estetiksiz hali ya da selena Gomez miranda kerr, türkan şoray gibi yuvarlak kafam alnım dar o yüzden) , ten rengin ruh gibi (kansızlık var biraz ayrıca baba tarafım sarışın onlara çekmiş ten rengim bunu diyen kız çok esmer bir kız) , boyun kısa (164 boyunda ,52 kiloyum) demeye başladılar. İsterseniz yaptıklarını anlatırım aşağıda?
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Dışlanmıyosundur, sana öyle gelşyodur. Hele bunun çirkinlikle ilgisi yok
Bana öyle gelmiyor valla belli nir grup tarafından bu dönem özellikle bayağı dışlanıyorum
Başka nedenlerden dolayıdır o.
Karne gününden aylar önce Kızılaya gidelim dediler kızlar bende aileme yük olmamak için kantin paramı biriktirdim karne günü akşam iptal oldu dediler sonra bensiz gittiler gizli gizli kızılaya meselaa
Çalışkanım ve geçmişte ikiyüzlü nir kızla samimi oldum kız çok iyi gibi görünüyor ama her halt var yalancılık, iki yüzlülük, dedikodu, alkol hepsii var
Kıyamam ya :)
Bunun çirkinlikle falan ilgisi yok. Kızlar o yaşlarda acımasız olurlar. Araşarında gruplaşmalar olur
Mesela kız herkesin arkasından atar işte o sapık, o aptal, o kokuyor, o çok canım falan diye ama yüzlerine nasık güler ben ise yok ya iyi kız falan derim ama en kötü ben olurum. Kız öğretmenlerin adını bile çıkarır ama türlü yalakalıklarla yine göze girer
İşte ben bu kızla arama mesafe koydum şimdi sınıftaki kızlar hep dışlıyor beni
Tanam işte, sen "ortam bozan" ol lmuşsun
Aynen onlar gibi bira markası bilmediğim, çalışkan olduğum, namaz kılmaya teşvik ettiğim, dedikodu yapamadığım için ortam bozan oldum neyse Allah çıkarıyor zaten benim kalbim temiz birisi hırsızlık iftirasına uğradı koskoca market tarafından gruplara videosu düştü, diğeri bana tokat atmıştı recep ivediliğin kız versiyonu 190 boyunda 150 kilo falan tokat atmıştı şimdi böbrek taşı düşürüyor Allah çıkarıyor ya bir şekilde
Şu anda bira içiyorum bu arada. Hatta birayı kendim yapıyorum. Namaz da kılmam. Hatta ateistim.
Hani deeler ya "kul hakkı" yememek. Asla yemedim, hatta, kamuda çalışıyorım, kamu kaynaklarının (yani bizim vergilerinizin) yenmemesi için elimden geleni yapıyorım.
Ama hiç ortam bozmadım hehe
Benim ailemde içiyor içiyor ama içen kızlar bunu çok havalıymış çok sağlıklıymış gibi gösteriyorlar
Üstelik sence okula alkol getirip içmek ne kadar etik?
Ahaha yuh. Onu ben de yaptım da, çok zor bi işlem o.
Etik değil elbette ama genç insanlar, biraz hayatı yaşayıp çılgınlık yapmak isterler. Hayata bi kere geliyoruz.
Bak, yanlışla doğruyu ayırdetmeye çalışıyorsun. Ama ayırdetmeyealıştığın referans noktasının dini ıvır zıvır olmasına ben de karşıyım.
Toplumsal düzeni sağlayacak olan şey dini kurallar değil, kolektif sorumluluk bilincidir.
Bazen insan olduğu ortama uygun değildir senin yerin başka yerdedir
Değilim zaten ben küfür etmem onların her sözünün arkasında küfür var, ben alkol tüketmem onlar zevkine okulu asıp orman meyveli tuborg içmeye giderler, ben öğretmenlere yalakalık yapmam çünkü ihtiyacım yok notlarım zaten yüksek onlar yapar, ben soğuk dururum onlar herkesin arkasından atar tutar ama iyi olurlar.
Benim lise zamanımda öyledi , içkiler sevişmeler, hak veriyorum sNa en iyisi kendini kendin yapan ortamlar bul asla pes etme seks peşinde kosma
Töbe zaten ya sevgili bile yapmadım çok kişi koştu peşimden yüz vermedim hiç hatta 9. sınıfta tanıştığım bir kız vardı ona ilk gün asla lisede sevgili yapmayalım derslerimize bakalım demiştim oda benim hiç olmadı demişti aradan 4 yıl geçti kızın konuşmadığı bir ben kalmışım kız otobüste taciz ediliyor ama taciz edildiğini güle güle anlatıyor yaaa ilk tanıştığımda namaz kılmaya teşvik ediyordum saf gibi şimdi kız bira tatlarını puanlıyor yok kırmızı tuborg daha iyi yok efes kötü falan diye
Nasıl ya arkadan mi degdiriyordu erkekler , ben lise yıllarımda bir kız vardı hiç unutmam kızın göğüsleri erkeklerin aklını alirdi bir gün yanıma oturdu göğüsleri ile oynardı ben hiç bakmadim erkekler şok olmuştu 😀😀 hiç unutmamam üniversiteye geldim şu an çoğu atanamadi
Otobüste yaşlı birisi taciz etmiş bunu okula geldi güle güle anlatıyor başka kıza yakışıklı mıydı bari falan diyor (65 yaşında bir sapıkmış)
Hahah gülesin yoktu, cinsel duygularıni bastırmamis , zevk almış belli , sen onlara bakma
şu an sen lise kactasin , 2 sorum oldu ama
Lise son ya 3 ay kaldı biraz daha dayanmam gerek
Arkadan kıçına dokunmuş adam bu kızda güle güle insanlara anlatıyor hoş bir olaymış gibi
Ooo az kalmış üniversite ortamında erkeklerle eve cikarmiydin yurt bulamazsan
Liseli yollar çok güzel oluyor gençliğim altın yılları, bakire olamana sevdim zor ama olsun
Hayır ne saçma sorular bunlar ayrıca
Dediğin kız arkadaşın hoşlanmış olabilir sonuçta bünye istiyor senden olmayan bişey erkekte olan hoş ortam sıcak oluyor dekan , genelde dindarsan uzak dur
Üniversite de hayalin var mı ne istiyorsun
Allaha şükür. Teşekkürler yorum için.
şu an kaç yaşındasin
Sayısal öğrencisiyim diyetisyenlik gelir bence net onu seçerim eğer daha iyi sıralama gelirse yazılım /bilgisayar mühendisliği seçerim zaten oyun tasarlıyorum belgem var uluslararası yarışmalara katılmıştım.
Diyetisyenlik seçip ekstra olarak sosyal medya ve yazılımlada ilgilenirim belki?
Mükemmel, kendini geliştirmek için , il dışında okumak istetmiydin
Ayrıca alkol alıp merak etme sakın biraz kızları sarhoş eder , kendini salar, yanındaki kız arkadaşınin sevgilisi var mı