Muhteşem doğası ve sıcakkanlı insanları ile beni kendine çekiyor. İnsanları Hep güleryüzlü. Az daha birikim yapıp temelli gideceğim kafaya koydum. Huzurlu ve güvenli bir ülke. Siz ne düşünüyorsunuz?
hayır istemem çünkü ülke hakkında hiç bir bilgim yok ayrıca dilini bilmediğim bir ülke de yaşayamam zaten. yani zorunda olmadıkça asla yaşamam bu ülkede veya bunun gibi ülkelerde ama belki de iyidir
Aslında belli bir yerde yaşamak yerine, imkan varsa çok ülke gezmek iyidir. Madem ki yaşam birgün bitecektir o halde bi ülkeyke yetinmemeli çok gezip, çok bilgi toplamalı
Gezmek değil amacım. Gezip gelebilirim aslımda ama gelince 3 kuşup birikimde bitmiş olacak 0 dan bidaha başla hiç gerek yok. O yüzden ülke değiştirmek istiyorum ben. Çalışma iznini nasıl alırım bilmiyorum. Alamazsam mecbur gelicem. Bu da beni zarara sokacak
Çok derin konu bunlar ama 45 günlük vizesiz sadece pasaport ile gidebilirsin. 45 gün yetmediyse şehirdeki bakanlığa gidip süreni 45 gün daha uzatabilirsin. 90 gün içerisinde turist ömer gibi gezme iş ara. Kendini sevdir adamlar senin için çalışma izni alsın