Eskiden kadınlara nezaketli ve kibar davranırlarmış?

Şimdi ise ben bunu göremiyorum kaba davranıyorlar karşındaki kadın değilmiş gibi neden böyle
Eskiden kadınlara nezaketli ve kibar davranırlarmış?
Cevapla