Kadınların erkeklere göre daha kibar olduğunu kabul edelim mi artık?

Özellikle son dönemlerde Ogi’yi gezdirmeye çıkarttığımda kesin kanaat getirdiğim bir olay. Ogi çok sosyal bi’ köpek ve kendisini sevdirmeye bayılıyor. Yolda gezerken erkekler canım bir biçimde ıslık çalıp filan sesleniyorlar. Genellikle de seveceksen gel dediğimde de “yok abi ben korkuyorum” diyor. La canım, madem sevmeyeceksin, neden sesleniyorsun? Sevecek olan da bir şey söylemeden sevebileceğini filan sanıyor. Oysa ki kadınlar Ogi dibinde, zaten ona bakıyor beni sevsin diye, yine de soruyorlar sevebilir miyim diye.

Erkekler artık öküz olduklarını kabul edebilirler mi? Gerçekten de kadınlar erkeklerden daha hassas, saygılı ve kibarlar. Tabii ki de istisnalar her zaman olacaktır hem erkekler hem de kadınlar için ama istisnalar hiçbir zaman kaideyi bozmuyor.
Kadınların erkeklere göre daha kibar olduğunu kabul edelim mi artık?
Cevapla