22 yaşıma kadar ailemden kimse bana niye yardımcı olmamış?

bu yaşıma kadar hep çok içine kapanık donuk enerjisiz biriydim hatta okulda bi hoca sınıfta herkes çok hareketli sen neden bu kadar durgunsn demişti. ben çok hassas biri oldugum için herşeyde çabuk etkilenip bu hale hemen dönme potansiyelim var. o zamanlar böyle oluşumun farkında değildim ama hep bu ruh halindeydim bu ruh halinin kötü bişey oldugununda farkkında degildim. yaşım şu an 23 aklım yetince fark ediyorum bu gerçekleri ben o zamanlar o haldeyken niye ailemden kimse bana bu durumu fark ettirmemiş ya da söylememiş sen neden böylesin diye bi çözüm yolu bulmaya çalışmamışlar. Ben çok şiddetli aile kavgasına şahit oldugum için bu hale gelmişim önecden galiba

22 yaşıma kadar ailemden kimse bana niye yardımcı olmamış?
Cevapla