ölünce her şey bitiyor gibi
ama yaşayınca bir sürü sorun ve bütün çevrenin öldüğünü görüyosun çok acı değilmi
ölünce her şey bitiyor gibi
ama yaşayınca bir sürü sorun ve bütün çevrenin öldüğünü görüyosun çok acı değilmi
Böyle bir olayın bizzat yaşamamalarına rağmen insanları düşünmeye itmesi iyi bir şey. Tabii bunu melankoliklik derecesine getirmedikleri sürece.. Bunun dozunu belirlemekse kendi elimizde olan bir şey kimse kendini kaptırmasın
Cevap
3Cevap
İnsan için amaç kalmadığında ölmek daha kolay. ama amaç varken ölmek daha zor
Bende onu düsünüyorum ama ölmeyi seciyorum sehit olunuyormuş enkaz altinda kalip ölünce
tek gerçek yaşamak gittikçe zorlaşıyor o kadar
Kaybettiklerinden sonra yaşamak
Kesinlikle yaşamak...
bence yaşamak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?