Deprem başımıza geldiğinde çok düşünüyorum ölmekmi daha zor yoksa yaşamamkı?

ölünce her şey bitiyor gibi

ama yaşayınca bir sürü sorun ve bütün çevrenin öldüğünü görüyosun çok acı değilmi

Deprem başımıza geldiğinde çok düşünüyorum ölmekmi daha zor yoksa yaşamamkı?
Cevapla