Deprem anında beni uyandırmamışlar küsmekte haksız mıyım?

Bina boşaltılmış ve beni kimse uyandırmadı annemde dahil olmak üzere. Biliyorum daha büyük sorunlar var ama bu beni çok kırdı.

Deprem anında beni uyandırmamışlar küsmekte haksız mıyım?
Cevapla