Batıda deprem olunca Allah cezalandırdı diyenler şimdi ne diyor?

Öncelikle Türkiyenin başı sağ olsun ve umarım yakın bir zamanda hala enkaz altında olan insanlar sağ salim çıkarılırlar fakat şunuda merak etmiyor değilim. Türkiyenin Batısında ne zaman deprem olsa, özellikle İzmirde deprem olduğunda ''Çok fazla zina olduğu için deprem oluyor'' diyen bu sapkın zihniyet şu an ne diyor acaba resmen bu şehirlerde taş üstünde taş, omuz üstünde baş kalmadı.

Depremi yer şekillerine değilde Allahın bir cezası olarak gören o hamam böceği zihniyet nerede?

Batıda deprem olunca Allah cezalandırdı diyenler şimdi ne diyor?
Cevapla