Depremi Allah'ın gazabı olarak nitelendirenlere ne diyorsunuz?

Cehaletten lütfen uzak durun. Deprem bir doğal afettir. Yerin altında plakaların hareketi sonucu oluşur. Türkiye 3 metre kaymıştır bunun sonucunda. 50 milyon yıl sonra Türkiye diye bir yer olmayacak Rusya ile birleşecek. Bunun Allah'ın gazabı ile ne alakası var. Bilim konuşuyor işte. İnsanı zorla dinden imandan çıkaracaklar.

Depremi Allah'ın gazabı olarak nitelendirenlere ne diyorsunuz?
Cevapla