Böyle kötü günlerimizde duyarlı olmaya ne dersiniz?

.
.

- Beni bağlamaz

- Duyar kasma.

- "Rağbet görmek için yapıyorsun, yapıyorsunuz" gibi, saçma sapan düşünceler, söyleyişler içine girmeyin.

"Ateş düştüğü yeri yakar" sözünü hatırlatırım sizlere. Bu ateş evimize gelmese de ülkemize, milletimize gelen bir şey; hali ile bize de geliyor.

Paylaşımlarım yaparken şu mantıkta da olmayın, "köy yanar, deli taranır." Bu dünya da ilahi adalet diye bir şey var.

Yardım edecek durumu olmayan kişiler saygı duyarak, dua ederek ya da iyi temennilerde bulunarak yardım edebilir. Yardım etmek sadece maddiyat ile olacak bir değildir.

GEÇMİŞ OLSUN TÜRKİYEM

Böyle kötü günlerimizde duyarlı olmaya ne dersiniz?
Cevapla