Çok üzgünüm vicdanım rahat değil sizinde aynı mı?

Deprem nedeniyle sabahtan beri çok üzgünüm deprem bölgesine uzağım elimden geldiğinde afad vs yardım gönderdim ama hala içim rahat değil bir şeyler yapamadığım için çok üzgünüm. Kan vermeye gidecektim stoklar dolmuş yarın veya sonraki gün gidicem. Sıcak evimde oturduğum için canım yanıyo resmen

Çok üzgünüm vicdanım rahat değil sizinde aynı mı?
Cevapla