Dünyanın en iğrenç insanı. Benim doğmamı hiç istememiş doğumuma bile gelmemiş. Hayatım boyunca beni ezdi aşağıladı şiddet uyguladı. Oğlunu sevdi ayrımcılık yaptı beni de ötekileştirir dışladı. Birileri beni ezse dövse taciz etse asla korumadı. Hiçbir zaman beni sevip dinleyip ilgilenmedi hep bağırıp çağırdı başından attı. Ergenliğe girdiğimde de hep huzursuz etti taciz etti kadınlığımı aşağıladı. Liseden itibaren artık büyüdün burası benim evim diye evden kovdu para vermemek için kavga etti. Annemi de bana karşı doldurup ilişkimizi bozdu. Dışarıya el iyisi olup her yardımı iyiliği yaparken benim ameliyatlarıma bile gelmedi para vermedi. Terapilerden kaçtı etti. İğrenç bi herif. Ruh hastası manyak. Aynı evde yaşamıyorum annemle evli ama asla bi evliliği yok ayrı evde yaşıyor yıllardır hiç konuşmuyoruz. Ölsün istiyorum. Zaten vergi kaçırdığı için ihbar ettim ve ceza aldı ayrıca da uzaklaştırma da çıkartmıştım bir kez. Ama bunlar hiçbir şey ölsün sürünsün acıdan istiyorum. Onun yüzünden istemediğim okullarda bölümlerde okudum ve hayatım boşa geçmiş gibi hissediyorum ve herifin tek dediği şey. İşte ben o zaman öyle doğru düşünmüştüm değilmiş.
Güncellemeler
+1 yıl
Benim babam denen kişi net olarak sadist biri. www.antalyapsikiyatrist.com/.../sadizm-ve-sadistik-kisilik
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer