Benim babam sadist pisliğin teki. sizce ne yapmalıyım?

Babam doğduğumdan beri benden nefret ediyor. Doğmamı da hiç istememiş. Amcamın da kızı var ve amcam onu çok sever. Hatta cimri olmasına rağmen ayrı ev filan açmış kızına. Benim babam küçüklükten beri beni döver aşağılar evde nefes almamdan bile kavga çıkarır. Üç kuruş vermez böyle ezik fakir gibi bırakır. Kendi istediği kurs ve okullara zorla gönderir. Asla istediğim okul ve bölümde okuyamadım. Sağlık sorunlarımla da ilgilenmedi. Üniversitede zorla iki bölüm okuttu abim denen pisliği de başıma gardiyan yaptı hani hem erkek arkadaş edinmeyim hem gezmeyim hem de sadece ders çalışayım diye. Her dakika doktor kontrollerine benle gelir raporlarımı alırdı. Hep beni taciz ettiler. Annem de aynıydı. Asla beni özgür bırakıp sevmediler. Herkes çocuğu zengin şımarık mutlu büyüdü çevremizde ben dışında. İkisi de gebersin istiyorum. Eve bir arkadaşımı bile çağırmadım üniversitede. Hep olay yarattılar. Ayrı eve çıktığımda da hep taciz edip parayı başıma kaktılar. Gebersinler istiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca ben üniversiteye geldiğimde şehir dışına taşındılar. O nedenle kimseyle görüşemiyordum. Eve gidip gelmem okuldan 1 saat sürüyordu arabayla. Asla beni düşünmediler. Hala da öyle. Deli gibi evleri arabaları var ama asla benim için ev tutmazlar sosyal merkezi bi yerde. İkisi de dağ başına tek yaşıyor.
Benim babam sadist pisliğin teki. sizce ne yapmalıyım?
Cevapla