Arkadaşlar babam denen pislik yalancı şerefsiz ve dolandırıcı heriften nefret ediyorum sizce ne yapmalıyım?

Arkadaşlar ben tek çocuğum. Annem babam evli ama babam doğduğumdan beri bir gün bana manevi babalık yapmadı. Hep aynı evde yaşadık ama adam benim doğumgünümü bile bilmedi ya da mezuniyetlerime ameliyatlarıma bile gelmedi. Bir gram bir utanç ve pişmanlık da yaşamadı bu durumdan. Ben bebekken de annemi hep yalnız bırakmış. Hep işini bahane ederek dışarda gezen tozan keyif çatan annemi aldatan eve gelince de ağzımıza sıçan bize üç kuruş para veren ve deli gibi psikolojik şiddet uygulayan biriydi. Annem bir gram değer ve sevgi görmedi. Ben de görmedim ama annem asla ayrılmadı da boşanmadı da. Neyse depresyona girdi kendine güveni bitti. Eve kapandı öyle yalnız mutsuz hasta yaşıyor. Kimse boşatamadı annemi babamdan. Kavgalar ettim küstüm yok kadın yine boşanmadı. Aynı evde yaşamıyorlar adam önünde aldatıyor kadını artık adam iyice de yüzsüz ve şerefsiz yıllardır. Baktı kadın hiçbir ses etmiyor. Ulan dayılarım bile okey bu duruma düşünün. Hani herkes o kadar normalleştirmiş ki. Herif benim Yanımda bile karılarla kırıştırıp sapıklık yapmaya utanmıyor hatta beni bile sözel taciz ediyor ve annem bunlara asla tepki vermiyor. Neyse ben gerçekten çok kin ve öfkeliyim. 26 yaşındayım. Herkese anlattığımda şok oluyorlar. Nasıl olabilir. Nasıl baba bu diyorlar. Adam bir gram değer vermiyor bana. Öldüm mü kaldım mı umru değil. Bok gibi parası var ama bana beş kurul vermez. Küçüklüğümden beri beni aşağılar ve ne zaman birlikte vakit geçirecek olsak kavga çıkarır kaçar. Sizce nasıl intikam alırım bu herifin annem ve beni bu kadar mutsuz ve hasta edip keyif çatması çok zoruma gidiyor.
Arkadaşlar babam denen pislik yalancı şerefsiz ve dolandırıcı heriften nefret ediyorum sizce ne yapmalıyım?
Cevapla