Arkadaşım çok soğuk davranıyor neden sizce?

16 yıldır tanıdığım yakın arkadaşım var. kendisiniyle aramız iyidir. ilkokuldan liseye kadar beraber okuduk üniversteleri başka şehirde okuduk. ve 16 yıldır aynı. huyu hiç değişmedi. aşağlamak için söylemiyorum ama iletişim kabiliyeti düşük insanlara karşı soğuk ve suratsız bir yapısı var. güldüğünü 2 kere falan gördüm. konuşma kabiliyeti zayıf bazen 2 kelimeyi 1 araya getiremiyor. genelde yalnız takılıyor. ve fazla sessiz biri. sizce arkadaşım neden böyledir? sorunu ne olabilir?
Arkadaşım çok soğuk davranıyor neden sizce?
Cevapla