Kadına şiddet uygulayan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Eskiden kadına şiddet uygulayan sayısı az iken bu devirde her gün kadınlar öldürüyor bu erkeklere ne oldu da kadınlara şiddet sayısı arttı? Neden?

Kadına şiddet uygulayan erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla