Kadınların erkeklere uyguladığı psikolojik şiddet hakkında ne düşünüyorsunuz?

Günümüz şartlarında kadınlar çok seviyorum diyip ilişkiyi en ufak pürüzde bitirebiliyor ama erkekler bitirmiyor veya düzeltmek için çaba sarf ediyor. Kadınlar erkekleri finansal köle olarak görebiliyor yapmayanları tenzih ederim. Bazı erkekler tamam fiziksel şiddet uygulayabiliyor ama kadınlar da psikolojik şiddet uygulayabiliyorlar. Kadınların mesaj kutuları o kadar dolu ki yani kadınlara talep o kadar fazla ki bununla olmadı başkasına bakayım veya çantada keklik yapma olayları da çok... En can alıcı nokta sokakta beğendiğin bir kadına merhaba diyemezsin. Rahatsız olmasın diye ters yönde olsa yolunu değiştirmek zorundasın. Otobüste bir kadın ayakta kalmasın diye yer vermelisin yoksa öküzsündür. Öyle bir algı var mı sanki sadece erkekler aldatıyor. Ne kadar psikolojik şiddete maruz kalıyoruz. Sizde görüşe bir tane örnek yazabilirsiniz.
Kadınların erkeklere uyguladığı psikolojik şiddet hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla