AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
113Cevap
Hiiiiiç saçma değil. Bende böyle bir şey istiyorum ama bazı geri kafalı beyinler var oldukça bu bile yanlış anlaşılmaya gidiyor...
Nerede senin gibi düşünen kadınlar kaldı mı? Her şey hava cıva olacak diye kendini parcalayanlarla dolu bu ülke...😃
Sizle aynı dusuncedeyim akrabaları niye eglendirip doyuruyum ki düğün çok saçma o parayla dis ülke seyahati yaparim
Düğün yapma ama gönlünce bi kına gecesi yap ve eğlen sonra pişman olursun. Çünkü bunlar hayatında bir kere yaşayacağın şeyler
Çok iyi altın ve paraya da gerek yok beyaz eşyayı boş ver annen gile gidip yıkarsın getirirsin on numara beş yıldız gelin adayı 😂
Saçma değil. Bunlarla mutlu olabilmen ne hoş. Düğün bence de boşa masraf. Bunun yerine o parayı evin ihtiyaçlarına ne bileyim balayına harcarsınız.
Boş ver doğru düşünüyorsun. Alım gücü aşırı düştü. O parayla milleti eğlendireceğinize geleceğinize yatırım yapın.
hayır değil, insanlar iki göbek atacak diye onca masraf bence çok gereksiz. evliliğinize -100000 tl ile başlamamak için en doğru karar bravo
Bende gayet mantık bir sürü ardı ardına kına gecesi falan çok abartı bence 1 kere olmalı yüzükten sonra bir ömür boyu olmalı o düğün
saçma değil herkes özgür sen sade şeyler istiyor ve seviyor olabilirsin kimin haddine ki saçma bulmak vs
Düğün kına vs o kadar saçma sapan adetler ki. Aklı olan uzak durur. Yok bohça yok çeyiz tam cahil işi. Evlenecek çiftlere tavsiyem çok gereksiz aptalca işler. Nikahtan bas git. Çalgı çengi iğrenç yapmayın
bende istemiyodum karşı tarafta hiçbi şey demedi işlerine geldi baktım bu sefer hiçbi şey yapmıyolar ahahhahahaha bende attım nişanı
Yavrum sen önce aday bul sonra düşünürsün ya derde bak ahaha
Hayır bence iyi düşünmüşsün hem masraflı zaten boş ver sen nasıl istersen en güzeli bence
Bulursun böyle düşünen kocayı , yorma kafanı derde bak 😃
Saçma değil bende öyle düşünüyorum abartı şeyler gereksiz masraf
En doğru karar...
Bencedee kesinlikle
Kına çok masraflı olmuyor. Düğünü de ekonomik yapabilirsiniz.
Ben de seninle aynı fikirdeyim
Eski arkadaşından kurulduğun için sevinmelisin.
Erkekler genel olarak bu kafada zaten nasıl bulamadin şoktayım
İnanmıyorum aynı düşüncede olduğum bir kızla karşılaştım şu an...
Anlaşmaya bağlı isteyen kendi arasında yapar isteyen yedi düvele duyurur
Fikir güzel ama karışan çok olacağından icraatte olması zor.
Doğru kişiyi bulduğundan eminsen yanlış falan değil tabikii.
Milleti memnun etmeye gelmedik bu dünyaya
Afferim kız sana hala bu devirde aklını çalıştıran kızlar varmış demek.
Bakire olmayan kızlar genelde bunu ister. Pardon kadın diyim hatta 😄
Bence de gereksiz masraf. Nikah ve after party çözer işi.
Gayet iyi masrafsız ekonomik hatta rahat geçinirsiniz çünkü çok borcunuz da olmaz
Nikah istiyorsan güzel bir kına yaparsın sende
hayir sacma degil milleti eglendirmek icin bi ton masraf koyacagina evine harcarsin
Bu kafada insan bulursun da seni sevdiği için değil cimri olduğu için kabul eder. Maalesef TC erkeğinin sırtına bineceksin. Yoksa metresine yedirir 😂
Haklısın senin tercihin saygı duymaları gerek
Doğru düşünüyorsun özellikle kına gecesini hiç sevmiyorum düğünü de sevmem gereksiz şeyler
Çok güzel bence keşke banada öyle deseler evlenince
Bence mantıklı o parayla da güzel tatil yapılır kzijwjnwkmfem
Saçma değil de iki taraf ve ailelerin fikri de önemli.
Düğün gereksiz bir abartı ne gereği var
Sadelik her zaman en güzelidir🌸
Neden zor olsun ki bizim işimize gelir bence de de o kadar para harcamaya değmez
Çok güzel bi düşünce inşallah değişmez birisi istemeye geldiğinde
Bu dönemde anlaşılabilir bir düşünce bana kalırsa.. Hayat şartları, standartları hele ki son dönemde büyük bir hızla değişmişken gayet normal
Hayalimi anlatmışsııınn benim de böyle olucak zaten ailevi sebeplerden ki aile sıkıntı olmasa bile ben bunu istiyorum o canım aptal akrabalarıma yedirip onları eğlendirmek için neden para harcayayım ki😂
*canım aptal akrabalarıma olucaktı
Yoo çok iyi senin gibi kız nerede bulunur bak senin gibisi çok zor bu ülkede fazladan masrafı kim kaldırabilir ki keşke her kız senin gibi olsa
Bence şu an erkekler de öyle düşünüyor bir nikah tamam eski sevgilin saçma düşünmüş hem dul da olsa düğün istedikten sonra yapar
Mantıklı o para ile güzel bir tatil kendinize bir araba ev veyahut yatırım için bütçe oluşturabilirsiniz tabi aileniz ve çevrenizdeki insanlar düğün ve kına yapmak istememenize sıcak bakmayabilir karar sizin
Aynı fikirdeyim tüm bunu gerçekleştirmek üzere hayallerim vardı ama sağolsun yarıda bıraktı gerçekleşmedi yani... Peru 'ya gidecektik ama o bir misafirlikte para uğruna beni hayatından çıkarmayı tercih etti...
Bende nikah ve nisan+söz+isteme (3 u birlikte yer tutulacak) istiyorum
Kına gereksiz geliyor. 50+teyzelerin önünde oynamalar ağlamalar amaaaan ne gerek var. Ben anneme düşkünüm zaten ağlamaktan oynayamam bile.
İstediğim kız türü senden az kaldi ha en mantıklısı
Helal olsun olmasına da niye bizim karşımıza çıkan kişilerin gözü hep yüksekte ben anlamadım
Saçma değil, herkes istediği şekilde yapmalı.
Ben de öyle istiyorum düğün ne be 🙄😒
Bende böyle düşüyorum
bende öyle birininistiyorum. ve hayatımda kimse yok. Benim gibi olan bir kız arkadaş varsa evlenmeye hazırım
Gayet mantıklı saçma sapan gereksiz adetlere para harcanıyor o paraya eşinle tatil yap daha güzel bence
Niye saçma olsun ki, sen nasıl mutlu olacaksan öyle yap güzel insan ☺️ insanların ne dediğini umursama
Bu arada mutluluklar dilerim☺️🌷
Bence düğün yap ya anı kalmali bence ileride pişman olabilirsin hem çocuklarında merak eder ileride onlara izletecek bi dugun videon olmali
bi ben böyle düşünüyorum sanıyordum hiç tanımadığım akrabalarım için niye o kadar masraf yapayım o para çok daha güzel değerlendirilebilir
Söylediğimi yanlış anlama en mantıklısıni düşünüyorsun zaten emin ol. sen o aradığın erkeği bulamazsin belki ama inşallah o seni bulur
Kendi fikrib ben istemiştim en güzel şekilde yapıldı
Gerek yok bu zamanda her şey pahalı çok masraf sade bir nikah yeterli bencede