Evlenirken kına ve düğün yapmak istemiyorum bir nişan ve sade bir nikâh aklımda var Ama bunu bu zamanın insanına anlatmak niye zor?

Böyle bir şeyi çevreme ve aileme söylesem beni linç ederler. Küçüklüğümden beri düğün kına oynamalı şeyleri sevmiyorum. Bunu herkes de bilir. Neden şık sade bir nikâhla evlenmek bu zamanda ayıp bir şey olmuş. Sadece kınasında 3 elbise değiştiren kızlar var bu neyin görmemişliği bilmiyorum. 🤷🏻‍♀️
Evlenirken kına ve düğün yapmak istemiyorum bir nişan ve sade bir nikâh aklımda var Ama bunu bu zamanın insanına anlatmak niye zor?
Cevapla