20 yaşıma geldim ama hala bir yere gelemedim. Herkes arkamdan konuşmaya başladı. Ne yapsam?

Ailevi durumlarimdan dolayı liseden sonra sınava hazırlanamadım. Annem hasta olduğu için ona bakmak zorundayım.
Sürekli evdeyim çünkü herhangi bir yerden gelen bir gelirim yok. Üstüm başım pejmürde halde. Arasıra babam üç beş kuruş veriyor onunlada kitap alıyorum.
Kuzenlerim ablamda dahil olmak üzere ailenin sana bir faydası yok sende genç ve güzelsin ne okudun ne de çalışabiliyorsun sana birini ayarladık senden 13 yaş büyük ama hali vakti yerinde evlenirsen hayatın kurtulur diyorlar. Kazansan bile yurt parası kitap parası cart curt kim karşılar. Okuyup hemşire olmak istiyorum bana boş ver diyorlar adamın fabrikası var iş yerleri var evlenirsen onların sahibi olursun paran olur evet de yeterki diyorlar. Ne yapsam bunalıma girdim iyice. Kendimi işe yaramaz zavallı gibi hissediyorum. Daha gençliğimi bile yaşayamadım mağara insanı gibiyim.
Güncellemeler
+1 yıl
Sorun süper seçildi artık vitrinde!!! Teşekkür ederim.
Güncellemeler
+1 yıl
Az görüş geldi ama yine de tesekkür ederim.
20 yaşıma geldim ama hala bir yere gelemedim. Herkes arkamdan konuşmaya başladı. Ne yapsam?
Cevapla