20 yaşındayım kimseye ilgi duymuyorum ne yapacağım çok şaşırdım?

kimseye ilgi duymuyorum arkadaşlar hem cinslerime felan ilgi duymam onun için gay felan değilim ama kızlara karşı ilgim sıfır kimilerini görüyorum kızları düşünmeden yapamam diyor kimi yolda bir kız görsem kendimi tutamıyorum diyor bende hiç bir şey yok yolda herhangi bir yerde kız görsem ne etkilenme nede arzulama var bu durumdan bende şikayetçiyim neden ilgi duymuyorum diye aklımın bir köşesinden bile geçmiyo düşünmüyorum kimseyide arzulamıyorum zaten, ileride evlenince sıkıntı olacak o yüzden biraz sıkıntı var ne yapacağım bilmiyorum
20 yaşındayım kimseye ilgi duymuyorum ne yapacağım çok şaşırdım?
Cevapla