Üniversitede 2. döneme kalarak arkadaş edinmek icin gec mi kaldim?

Herkes grubunu kurdu. Ben grubumda ciktigim icin yalniz kaldim. Kimse yanimiza gelmiyor ki. Kiz az zaten. Erkekler utaniyor cogu zaman konusurken yuzumuze bile bakamiyor.1 donem gecti gec mi kaldim?
Üniversitede 2. döneme kalarak arkadaş edinmek icin gec mi kaldim?
Cevapla