28 gün bedelli askerlik 104 bin TL'yse, premium paket olarak da 0 gün 150 bin TL olsun diyorum. Haksız mıyım?

hemen taşlamadan okuyun.

6 ay askerlik ücretsiz, gidip geliyorsunuz.

28 gün bedelli yaparsanız 104 bin TL para veriyorsunuz! 28 gün gitmenin anlamı da neyse.. Temel eğitim alt üstü.

O zaman Premium paket çıksın diyorum, 150 bin TL veren hiç gitmesin.

28 gün bedelli askerlik 104 bin TLyse, premium paket olarak da 0 gün 150 bin TL olsun diyorum. Haksız mıyım?
Haklısın, bence de öyle olmalı.
Saçmalıyorsun. Temel eğitimi herkes almalı.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
28 gün bedelli askerlik 104 bin TL'yse, premium paket olarak da 0 gün 150 bin TL olsun diyorum. Haksız mıyım?
Cevapla