Saygısızlık yapan insanlara nasıl davranmalı?

Size olayı anlatıyorum. Kur'an çalışıyorum sesli çalışılabilen bir oda var yurtta kütüphane harici bir oda. Kur'an çalışırken mecbur sesli olmalı. İki kız geldi odaya selam verdim gelişi güzel iki soru sonra bir arkadaşları daha geldi ve onun bölümü fizyoterapi olduğu için kendimle ilgili soru sordum konuşurken diğer iki kız kaş göz yaptı rahatsız oldum ve sessiz şekilde çalışmaya devam ettim ve sonradan gelen kız gitti. Bu kızlar susmuyor ve canım espiri yapıp konuşmaya devam ediyorlar. Sonra iki kız daha geldi baktılar olmuyor geri gittiler. Arkadaşım beni dinlemeye geldi sesli Kur'an okurken bu kızlar çok sesli konuştular ve şaşırdım sinirlendim uyardım Kur'an'a saygılı olun diye azıcık sessiz konuştular sonra yine aynı dışarı gidip geldiler sonra arkadaşım gitti. Ben sesli onlar sesli derken onlar beni uyardı sessiz çalışırken bunlar eski haline döndü. Uyardım ve bana sen önce uy dediler ve sanki sanki kendileri sessiz gibi kendilerini savundular. İçimden eşek sudan gelene kadar bunları dövmek geçiyor. Şimdi onlar iki ben tekim 1-dayak yiyen ben olurum 2- yalan konuşuyorlar suçlu ben olurum 3- inatla gitmiyorlar ve oda yetmez gibi telefondan sesli birşeyler dinliyorlar. Ben neyse ama Kur'an okunurken selam dâhi verilmez bu haramdır. Bu kızlar hiçbir şekilde saygı göstermiyor

Saygısızlık yapan insanlara nasıl davranmalı?
Cevapla