Saygısız davranan , anlayışsız insanlara nasıl davranırsınız?

kardeşim mutfakta kapının önünde yemek yiyor. Masaya geçmiyor , orada kapının önüne oturmuş sefil gibi bir yandan da telefonla konuşuyor, masa süs eşyası gibi duruyor orada. Geçemiyorum yolu kapatmışsın diyorum otoban mı burası diyor beyin fukarası. Otoban olsa da bu gider yolun ortaya oturur otobanda yemek yer
Saygısız davranan , anlayışsız insanlara nasıl davranırsınız?
Cevapla