- Biraz saygı.. kendine olmasa da değer verdiklerine biraz saygı 🤞

- #Ivar

O ortamda durmam bile benim oldum ortamda bana ya da sevdim insanlar saygısızlık bir defa yapılır ya orada kavga çıkar ya da uzatmamak için o ortamda giderim
Asla öyle insanlar hayatımda olamaz, netimdir bu konuda. Saygısızlığa tahammül edmiyorum…
Rica ederim 🤞
Bana nasıl davranıyorsa öyle hatta görmezden geliyorum daha da kudursun 😅
Çok ayıp 😏
Bana ne olsun 😒
Beni ilgilendirmez 😏 çünkü sana saygı duyarım ben 😏
Cevap
4Cevap
Bana saygı duymayan biri hayatımda olamaz iletişimi keserim hayatımdan atarım.
Bana saygısı yoksa iletişimi keserim hayatımdan çıkartırım direk..
Yokmuş gibi davranırım. Saygısı olmayana yapacak başka bir şey olmaz.
Bir kere haddini bildiririm, sonra o yok gibi davranırım.
Sevdiğim biriyse bi iki uyarırım. 3. de aynı şekilde karşılık veririm. Rahatsız olup mesafe koyarlar zaten.
Araya mesafe koyarım. Saygısız insanlara saygı da göstermem o saatten sonra. Herkes verdiği kadarını alır benden. Daha fazlasını değil.
Ailemden biri değil ise hayatımdan çıkarırdım sanırım.
Biraz daha saygılı olması gerektiğini söylerim
Hayatımdan çıkarıyorum genelde. Babamı bile çıkardım saygısız diye.
Görmezden gelmek yokmuş gibi davranmak en iyisi oluyor
Kendime saygımı bozmamak için haddini bildirip uzak dururum.
kendisine saygisi olmayan insandan saygi beklenmez bu insanlar sadece yorar negatif enerji topları bu durumu gordugunuz an kacin👍🏻
Konuşmayı tercih etmem o kişilerle
Saygısı zaten yok oyüzden görmezden gelirim
Ben de onu umursamam saymam
Tanımam konuşmam kale almam
Herkes kendi yoluna tutumunu sergilerim
hak ettiğini veririm
Parmağımı kipirtat mam
Ben hayatımdan cıkarıyorum.
İyi niyetimle cezalandırırım
Haddini bildiririm
Yok gibi davranırım.
Aynı şekilde
Konuşmam.
Saygısız olarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?