Hem annemi hem de babamı kaybettim, tek kaldım. Nasıl aşacağım?

Babamı küçük yaşta kaybettim. Annemide 1 sene önce. Tek çocuktum. 26 yaşındayım. Hayat amacım hevesim kalmadı. Kimse de yok ne akrabalar ne eş ne dost kimse cenaze kalktı ve herkes yok oldu kendi kendime kaldım. 1 senedir
Kendi kendime ayağa kaldırmaktan yoruldum kocaman dünya ve yalnzım. Tanıdık surat yok.. dışarı bile çıkmak istemiyorum. Yüksek düzey depresyon ve anksiyete yaşıyorum. Sizce bu hayat nedir?
Hem annemi hem de babamı kaybettim, tek kaldım. Nasıl aşacağım?
Cevapla