Neden kadın peygamber yok ayrımcılık değil mi?

Merhaba arkadaşlar kadın peygamber neden hiç yok evt o zamanlar çok işkence vardı ama Allah tüm erkek peygamberi korumuştu kadın peygamber gönderip onu da koruyabilirdi Adem'in ilk eşi lilith de bu yüzden demek şeytan ile evlendi çünkü ayrımcılık yapılıyor diye erkekleri daha üste tuttuğu için kaçmıştı sizce ayrımcılık değil mi bu lilith de haklı bence

Neden kadın peygamber yok ayrımcılık değil mi?
Cevapla