Dinde niye kadın erkek eşitliği yok neymiş efendim dinde kadın üstünmüş kim inanıyor bu safsatalara?

Tek tanrılı dinler ve İslamiyette neden bir erkeğe 4 eş düşüyor neymiş efendim bakabiliyorsa alsınmış kadın her yerini kapatmak zorunda erkek kadından üstün bence kuranı yazan bir Arap erkeği ve kadını ezmek için böyle bir şey yazmış bizi dinle uyutuyorlar din denilen şeyde kadının değeri yok. Yatağında yalnız bırakın sözünüzü dinletin felan deniyor. Bizi yaratan niye erkekleri tutsun üstün?
Dinde niye kadın erkek eşitliği yok neymiş efendim dinde kadın üstünmüş kim inanıyor bu safsatalara?
Cevapla