Doktoram bitti. yurt disindan is ayarladim. Ailem iyice hircinlasti ne yapmaliyim?

26 yasindayim. ailem yurtdisina karsi. Ama ben de daha iyi imkanda is ayarladim. Ailem iyice hircinlasti gitmeyeyim diye iftira atiyorlar. Komsulara benim deli oldugumu soyluyorlar. En son annem birden bagirmaya cami acip kizim beni dovuyor komsular diye bagirmaya basladi sok oldum. Kisitli deli damgasi vurdurup vasim olmak mi istiyor anlamadim.1 hafta once de dagin basinda arabadan atti annem beni. Gecenin köründe otobus bekledim saatlerce.. Gec gelince de , bagira bagira bu saatte geliyor eve diye komsulara duyuruyor.. kucuk yerde yasiyoruz.. Hersey beklenir artik. Ne yapmaliyim lutfen tavsiye verin.

Doktoram bitti. yurt disindan is ayarladim. Ailem iyice hircinlasti ne yapmaliyim?
Cevapla