Bana bakan teyzemle hep kavga ediyorum, bunu nasıl engellerim?

Bu sene çok zor şeyler yaşadım evde çok qma çok büyük sıkıntılar yasadim insanlar her taraftan üstüme geldi sırf bu yüzden anksiyete oldum panik atak oldum ev dışına eğitim hayatımda da baya kötü durumlar yasadim anlatsam tarifi yok üstten geçiyorum en zor senemdi diyebilirim bana bakan bi teyzem var her koşulda iyidir çok fedakardir çok düşüncelidir ama gelin görünki maalesef çok fazla yerlerde catisiyoruz kendisi muhafazakar ben de öyle bi ara uzun bi kazanım vardı hemde baya uzun altına paçalı geniş etek gibi pantolon giydim öyle weyler oldu ki evde en son beddua etti artık siddet uygulamaz hakaret etmez qma öyle laflar eder ki oturduğu yerden siz kendinizi yirtarsiniz o sakince bakar ben bi şey mi dedim der neyse evden çıkacaktım aldı bana hediye ettiği botları sakladı vermedi geri gidersen giyemezsin diye (pantolonu yani) sürekli başımda oku oku oku aşırı baskı var beni evden çıkarmiyordu ki çalışayım dershaneye gideyim istemiyordu çalışmamı şu an hala istemiyor ne düşünüyor kafasından ne geçiyor yemin ederm anlamıyorum qma çalışmamı istemiyor gelmişim 23yaşıma biri bulup okumadan gidecem diye ödü kopuyor kadının bugün telefonumu izlerken yakaladım her şey güzeldi baktım ikidebir bakıyor ne yapıyorum diye bu hafta kaç kere yaptı bunu sırf elimde telefon varken gülüyorum diye en sonunda bağırdım çağırdım çıktım odadan ben ne yapayım cidden bilmiyorum ama kendime de hakim olamıyorum
Bana bakan teyzemle hep kavga ediyorum, bunu nasıl engellerim?
Cevapla