Köpekler neden insan canından daha değerli tutuluyor?

Öncelikle benim tam 8 tane kedim var (oyyy birtanelerim) o yüzden bana hayvanlardan nefret ediyor falan demeyin. Demek istediğim sokakta bir sürü başıboş köpek var ve insanlara saldırıyorlar çoğu kişi aclar o yüzden diyor ancak bana saldıran köpeklere baktığımda çoğu kuzu gibi besili köpekler. Neymiş sokaklar kopeklerin yaşam alaniymis insanın değil. Yahu uçakta bile köpek yolcularla aynı yere oturabilirmis neymiş alerjisi olan uzağa otururmus falan. Arkadaşlar bu neyin kafası? Siz evde köpek beklediniz diye sokaktaki bütün kopekleri aynı mı zannediyorsunuz? Birde evladını bu yüzden kaybetmiş aileler varken bu gaddarca dusunceler niye? Ben köpekleri severim ancak insan hayatına daha çok değer verdiğim acik.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Köpekler neden insan canından daha değerli tutuluyor?
Cevapla