Öncelikle benim tam 8 tane kedim var (oyyy birtanelerim) o yüzden bana hayvanlardan nefret ediyor falan demeyin. Demek istediğim sokakta bir sürü başıboş köpek var ve insanlara saldırıyorlar çoğu kişi aclar o yüzden diyor ancak bana saldıran köpeklere baktığımda çoğu kuzu gibi besili köpekler. Neymiş sokaklar kopeklerin yaşam alaniymis insanın değil. Yahu uçakta bile köpek yolcularla aynı yere oturabilirmis neymiş alerjisi olan uzağa otururmus falan. Arkadaşlar bu neyin kafası? Siz evde köpek beklediniz diye sokaktaki bütün kopekleri aynı mı zannediyorsunuz? Birde evladını bu yüzden kaybetmiş aileler varken bu gaddarca dusunceler niye? Ben köpekleri severim ancak insan hayatına daha çok değer verdiğim acik.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar