Hayvanların canının insan canından daha kıymetli olduğunu düşünür müsünüz?

Benim için her canlının yaşam hakkı eşittir.

İnsan bir çiçekten bile daha değerli değildir mesela.

Dolayısıyla "daha kıymetli" demem ama kesinlikle eşit derim.
Hayvanların canının insan canından daha kıymetli olduğunu düşünür müsünüz?
Hayvanların canının insan canından daha kıymetli olduğunu düşünür müsünüz?
Cevapla