Arkadaş ekme bahaneleriniz nelerdir? 😃

Arkadaş ekme bahaneleriniz nelerdir? 😃

Ey gidi Sibel Can.😂Çocukluğumdan beri kiloluydu ve de zayıflama sırları verirdi. Kadınlar da hep Sibel Can diyeti yapardı. Bir ara günde 16 bardak greyfurt suyu içtiğini söylemişti her kadın da yapmaya başladı. Sonra daha çok şiştilerdi. Ulan kelin ilacı olsa kendi kafasına sürer.🤣
Param yok derseniz kimse ısrarcı olmaz🤣🤣hesabınızı ona ödeteceğinizi düşünecektir muhtemelen. Uzun süre arayıp sormaz, hatta rehberden bile silebilir tel numaranızı
Aynen reis
Doğru 🤣
Buluşmak istemiyorsam ben direkt söylüyorum ama genel olarak arkadaşlarımı ihmal etmem. Uygun değilsem de anlatmaya çalışırım.
Anlamıyorsa zaten arkadaşım değildir çıkarı için anlık ihtiyacı vardır diye düşünürüm. 🍀
O kadar çok ki ama genelde bahaneye gerek kalmıyor genelde telefon bir kere çalınır ısrar edilmez bana veya mesajlara geç ve kısa net cevaplar verim yeterli oluyor
Cevap
48Cevap
Bahane üretmezdim eğer istemiyorsam neden istemediğimi dürüstçe söylerdim.
Hastayım gelemem
Meşgulüm gelemem
Çalışıyorum gelemem
Dolar yükseldi gelemem
Faiz kararı açıklandı gelemem
Arabam tamirde gelemem
Yengen terk etti gelemem
Paronaya kaltağa gelemem woww çok fazla ısrara gelemem yhaa
Luvi aksine gelemem , sahte olan hiç bişeye gelemem
Sen çok yanlış geldin
Sibel Can’ın, Jennifer Aniston’a çok benzemesiii bfkghsj ikisi de birbirinden çirkin neyse arkadaşıma uyuyorum gelemem yazmıştımmm
Evet burada benzemiş harbiden dksjs
beni arıyolar şu zaman buluşcaz diyolar benim cevap: tamam abi bana her zaman uyar
buluşma zamanı geliyo nerdesin diyolar benim cevap: abi bana her zaman uyarda şimdi uymaz yaa işim war 😂😂 sonuç olarak ekiyorum tabi onları 😂😂
Hiç uretmem kim cagirirsa giderim çağıran genelde derdinden çağırır beni sonuçta ona da bahane aramam
Kolay kolay ekmem ama normal buluşmadan bi yarım saat 1 saat geç çıkarım onlarda bilir onlarda geç gelir tersimiz düzümüzü bulur :D
Ben bahanelerin ortaya çıkacak diye korktuğum için pek bahane uyduramıyorum😂
Uydurursam da; misafir gelecek, işim var vs.
Bahane üretmem görüşmek istemiyorsam açık ve net soylerim. Bahanelere sığınmak otun oynamam kivirmak benlik değil.
kişinin kendisini kandirmak için üretmeye çalıştığı bir kısır döngü.
Benim için bir şey ya vardır , ya da yok.
Orta durumla ilgilenmiyorum.
halsizim diyorum ben genelde
çok halsizim kusura bakmayın diyorum:)
Bahane üretmem genelde olanı söylerim. Annem izin vermiyor ya da şu an çıkamam vb gibi.
Sık buluşmayız, onun için buluşmamak için de bahane uydurmam.
Ben genelde kedilerimi öne sürüyorum. Kedilerim ağlıyor gelemem kanka diyorum
Ekmem dışarı çıkmak istemediğimi söylerim kendisi evime gelecekse gelebilirdi.
Bahane kullanmıyorum. Gitmek istemiyorsam başka zaman diye geçiştiririm.
iş yerinden aradılar bi aksilik olmuş acil şantiyeye geçmem lazım derim :D
Genelde iş ile alakalı bir kamyon bahane üretebiliyorum.
Misafir gelecekmiş kusura bakma evden çıkamam
Ben kolay kolay öyle gerekçeler aramam, direk söylerim :)
Buluşmamak için bahane üretmem direkt buluşmayacağımı söylerim.
Bahanem olmaz direkt söylerim canım istemiyor diye 🙄
Bahaneye ihtiyacım yok direk görüşmek istemiyorum derim
Arkadaş ekmem.. grup buluşması, tören toplantı nişan düğünse ekebilirim.. bahane de aramam..
İşim çok büyük bir bahane başka bahaneye gerek yok.
Önceden planım vardı derim. Kimse doğruluğunu tartışamaz.
Ailecek teyzemlere gittik dndjdn ya da mesai ye çağırdılar 😅
üretmem.
bahane üreteceğim arkadaşlıklar kurmam.
istemiyorsam da söylerim ya
Küstügüm biriyse başka planım var derim sevdiğim biriyse işimi bırakıp giderim
Kedime sulanan bir kedi vardı bahçede, onu kovaladım
1 tane arkadaşım var onunla da sık sık buluşuruz ondan sıkılmam hiçbir zaman
Bahane üretmem buluşmamak için neden neyse onu söylerim.
Bahane üretmem ya istemiyorsam direkt söylerim ben. Yorgunum hastayım lafları bana klişe geleyi
Genel de başım ağrıyor diyorum asdfg
Aaa vis a vis hayranı dksjs 💕
Zulema aşığıyım 😍
Ben de ya idolümm
bu konuda baya iyimdir 🤣 Ama oani yasamam lazim Şu an aklima gelen tek sey acil bi aile sorunu cikti gibi herzmn ise yarar
Bahane üretmiyorum. Buluşacaksam giderim buluşmayacaksam hiç söylemem bahane uretenleride arkadaş olarak görmüyorum.
Babannemi yemişler derim
😂😂😂
Genelde misafirleri oluyor gelemiyorlar nedense cagircagim zaman
Gerekirse ölü taklidi yaparım
Gökyüzündeyim.:D
Bahane üretmem, istemiyorum diyorum direk
hay Allah araba devrildi
Bahane uretmem neyse o
Çok işlerim var derim genelde
Hastaneye gitcem derim genelde
Maçtayım derim heldnsldmşd
Gitmek istemiyorsam söylüyorum
Yalanla dolanla iş yapma
müsait değilim yeterince mantıklıdır
bu aralar herkese yoğunum yorgunum diyorum
karnim agriyor fkjdsjkf
Miğdem fena tatlimmm🤦🏻♀️🤷🏻♀️😄
Bahane üretmem bu sefer bensiz takılın derim
Bahane üretmeyi tercih etmiyorum olanı söylüyorum
Genelde bahaneye gerek duymam
Hastayım gelemem
Canım gelmek istemiyor.
En son coronayim demiştim
Bahane üretmem neyse o açık açık
İşim çıktı diyorum genelde
hastayım (hic hasta olmam neredeyse)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?