Arkadaşımla buluşmamak için nasıl bir bahane uydurabilirim?

Geçen hafta hastaydım, yeni geçti. Reglim de yeni bitti. Dolayısıyla bahanem yok. Ne uydurabilirim? Oldukça ısrarcı bir arkadaş olduğunu da göz önünde bulundurun.

Arkadaşımla buluşmamak için nasıl bir bahane uydurabilirim?
Cevapla