Buluşmaya çağırmak istemediğimiz arkadaşa ne bahane uydurulur?

Kızlar samsuna gidicez 3 arkadaş ama bi arkadaş daha samsuna gidicekmiş biz onu çağırmadık yakın arkadaşımız onsuz gitmek istiyoruz ama karşılaşırsak ne dicez bilmiyoruz sizce onuda çağralım mı yoksa karşılaşırsak bi bahane mi bulalım
Buluşmaya çağırmak istemediğimiz arkadaşa ne bahane uydurulur?
Cevapla