Geçmişte yaşanılan travmaları unutmak neden bu kadar zor?

Gün içinde çok mutluyken kalabalık ortamlarda özellikle çiftlerin yaptığı diyaloga denk gelirsem ya da telefonla konuşurken aniden duyduğum cümleler geçmişte yaşadigim kötü olaylar hani bı filim şeridi gibi derlerya gözümün önünde o anı sanki tekrar yaşıyorum bı anda bütün enerjimi mutlugum gidiyor nişanlım bu konuda hep anlayış gösteriyor unutmam için elinden geleni yapiyor ama üzülüyorum ya hep böyle olursa diye zamanla yaşanılan acılar unutulurmu unutup hayatına devam edeniniz var mı

Geçmişte yaşanılan travmaları unutmak neden bu kadar zor?
Cevapla