İnsanlar geçmişte yaşadığı acıları neden unutamıyor?

Herkes hayatında sorunlar yaşıyor ve bir şekilde atlatılıyor. Ama sürekli bunları hatırlayıp neden acılarını tazeleliyorlar bir türlü anlam veremiyorum. Sizce bu insanlar acıdan ve kaostan mı besleniyor?
İnsanlar geçmişte yaşadığı acıları neden unutamıyor?
Cevapla